miércoles, 26 de junio de 2013

NATURAKO HABITATA II

Habitat hau Azpeitia kanpoaldean kokatzen da eta zenbait baldintza zirela bide pentatu behar genuen lana. Lehenik eta behin, zona hiritarretik kanpo egon behar zuen. Bestetik, eraikin finko bat eta mugi zitezkeen moduluak akoplatzeko aukera izan behar zuen. 4 pertsonentzat baldin bazen ere, beste hainbat modulu okatzeko aukera ere izan behar zuen.
Nire kasuan Aian dagoen K5 bodega izan dut erreferentzia bezala. Eraikin honetan hormak lurretik irteten diren arkaitz batzuk bezala dirudite, eta honek itxura naturala ematen dio eraikinari. Gainera, eraikin "ezberdina" da eta asko gustatu zitzaidan amierako emaitza.
Beraz kontzeptu hau jarraituz, nik ere hormak arkaitzak balira bezala jarriko nituela pentsatu nuen.







Beste ideia bat zera zen: habitat basoz inguratutako zelai baten zegoenez, modulu finkoa zelaian kokatu eta logelak baso barruan integratu. Horrela bertako bizilagunentzat inguru naturalagoa egitea pentsatu nuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario